Klaar

8 juli 2019 - Eindhoven, Nederland

Vanmorgen mocht ik lekker op tijd gaan stralen en daarom kan ik nu vertellen dat het klaar is! De laatste keer op de fiets naar het Catrien, de laatste keer wachten in de wachtruimte, de laatste keer met mijn borsten bloot op die tafel, de laatste keer die stralen op mijn inmiddels roodverbrande huid, de laatste keer ... Nu wennen aan het idee dat dit het was, nu is alles gedaan om de foute cellen uit mijn borst te verjagen. Nu begint de tijd waarin ik weer vertrouwen moet krijgen, weer mijn leven op moet pakken van voor 26 maart. En... hopelijk met een kleine 5 maanden vertraging eind augustus toch nog onderweg ga naar Santiago de Compostela.

Liefs, Monique

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mariet:
    8 juli 2019
    Succes daarmee. Eind augustus komt snel.
  2. Greet:
    Klaar !

Nu ook het hoofd leegmaken .....
    Dat kan ook nog tijdens je reis naar Santiago , dat is al over een week of 6...7 .
    Veel geluk en succes .
    Gefeliciteerd van Else en Lex
    We zijn blij voor je!
  4. Jolande:
    8 juli 2019
    Fijn Monique! Gelukkig klaar...nu voorbereiden en uitzien naar een bijzondere tocht! Blij voor jou en trots op je! Dikke knuffel
  5. Judith:
    8 juli 2019
    Wat fijn Monique dat je klaar bent en dit achter je kan laten. Met jouw blik vooruit op naar het volgende: jouw Caminio!

Succes met de voorbereidingen en vergeet niet af en toe te genieten van het vooruitzicht naar deze reis.

Liefs, Judith
  6. Irene Vermeer:
    Monique,
    Hopelijk mag je dit stuk af gaan sluiten en hoop naar een hoop andere straaltjes, een hoop zonnestraaltjes, want die verdien je. X irene
  7. Antoinette:
    8 juli 2019
    Wat fijn, vertrouwen moet groeien, maar je hebt inboedel geval een mooi vooruitzicht. Hoop dat je snel herstelt!
  8. Michael Frenkiel:
    8 juli 2019
    Hi Monique, ik hoop met je mee dat dit het was . Dat je toch fijn naar Santiago de Compostela kan gaan! Sterkte en tot snel l
    Liefs Michaël en Ellen
  9. Jose:
    9 juli 2019
    Fijn dat het klaar is. Nu alleen nog maar stralen en vooruit kijken
  10. Marjan Heijden:
    10 juli 2019
    Hoi Monique, de tijd gaat zooo hard en het is al gauw (eind) Augustus. Heel veel succes gewenst met de voorbereidingen. Maar vooral heel veel geluk met positieve en mooie momenten in het vooruitzicht. Ik hoop dat je er van kan gaan genieten xxx
  11. Irma:
    11 juli 2019
    Zo blij voor jou dat de laatste geweest is.... stap voor stap naar herstel van de verbrande plekken, stap voor stap energie verder opbouwen, stap voor stap weer vertrouwen op je lichaam. Jij komt er wel, daar ben ik van overtuigd ! lieve zus, tot snel. dikke kus.
  12. Wil:
    11 juli 2019
    Fijn dat je de route naar het Catrien nu achter je kunt laten en je je voor kan gaan bereiden op de route naar Santiago.Ook deze route zal niet altijd gemakkelijk zijn maar zal je wel veel mooie momenten opleveren.Liefs Wil
  13. Chris:
    20 juli 2019
    Wat fijn, dat je nu aan je herstel kan werken , en niet meer naar het ziekenhuis hoef te gaan, en op naar Santiago veel liefs Chris❤️