Morgen ga ik lopen 😊

29 augustus 2020 - Eindhoven, Nederland

De schoenen zijn gepoetst, ingespoten en klaar om kilometers te vreten. De rugzak gepakt met een bescheiden 5 kg aan kleding en andere benodigdheden. Voor wie het nog niet weet: de minitent was me toch iets te claustrofobisch en heeft zijn weg inmiddels gevonden naar een nieuwe eigenaar. Ik ga overnachten bij "Vrienden op de Fiets", bij een lieve oud-collega in het mooie dorp Thorn en bij "tante" Chris en "ome" Gerrit in Heerlen. Dat slaapt waarschijnlijk een stuk comfortabeler en houdt het lopen ook leuk (want: beter uitgerust). Ook mijn geplande route is aangepast, ik loop vanaf mijn eigen voordeur via (alleen) het Pelgrimspad naar Maastricht en pak daar de trein terug. Ik denk er 8 dagen over te doen en heb daarna nog lekker 2 weekjes thuis om aan te rommelen en misschien zelfs die gewilde minibieb weather-proof te maken en op te hangen aan mijn gevel. En wie weet nog een paar mooie dagwandelingen.

Maar, morgen dus! Ik hou de geinteresseerden onder jullie op de hoogte!

1. Monique:
    29 augustus 2020
    Sorry mensen, ik heb het hier per ongeluk verkeerd geplaatst en het lukt niet om het te verwijderen.
    Kijk voor het vervolg van mijn reisverhaal op: moniquedebruijn2.reislogger.nl 😊
  2. Tom:
    29 augustus 2020
    Veel plezier en hopelijk een beetje mooi weer!
  3. Michael Frenkiel:
    Veel plezier en succes!
  4. Dorette:
    29 augustus 2020
    Veel plezier en een goede reis 🍀
  5. Bernadette:
    Veel plezier Monique! Geniet van je je wandeltocht! 🥾🥾🍀
  6. Antoinette:
    29 augustus 2020
    Heel veel plezier, Monique! Geen Santiago, wel een camino. Good for you!
  7. Mariet:
    30 augustus 2020
    Wat leuk. Ik ben weer benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier.
  8. Jolande:
    1 september 2020
    Heel veel plezier en geniet van deze nieuwe wandeltocht!!🌳🥾
  9. Monique:
    6 september 2020