Bijna op de helft

22 juni 2019 - Eindhoven, Nederland

Vanmorgen (ja, op zaterdag, het is erg druk dus ze bestralen nu ook op de zaterdagen) de 9e keer bestraald. Het gaat best goed, ik fiets steeds naar het Catrien, wat maakt dat ik elke dag zo'n 14 km in beweging ben. De conditie moet een beetje op peil blijven natuurlijk. Mijn hoofd is een tijdje minder blij geweest, maar dat gaat nu weer beter. Maandag heb ik na de bestraling een gesprek met de radiotherapeut, een korte evaluatie verwacht ik. Tot zover 😘

1. Greet:
    22 juni 2019
    Ha Monique bijna op de helft ... nog ff doorbijten ( fietsen )
    Ik denk aan jou !
    Groetjes
  2. Mariet:
    22 juni 2019
    Fijn dat. Het meevalt. Het is natuurlijk niet niks. Ben benieuwd naar het gesprek.
    Groetjes.
  3. Bernadette:
    22 juni 2019
    Bijna op de helft, dan schiet het op! Nog even doorzetten. En focussen op september.
    Ik denk aan je.
  4. Irma:
    23 juni 2019
    We denken aan je, hopen dat het fietsen deze week wil lukken...met deze warmte. Knuffel
  5. Annemieke Kuijpers:
    Goed bezig 🚴‍♀️, en lekker aftellen. Succes voor morgen 🍀
  6. Marjan Heijden:
    30 juni 2019
    Hoi Monique, je zal op de(ze) "weg" misschien nog wat "hobbels" tegen kunnen komen maar wat fijn jou positieve berichten te lezen. Ik blijf je volgen hoor ;-)! Veel liefs en succes maar vooral ook kracht gewenst xx