Nog langer onzekerheid

3 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Vanmiddag weer bij de chirurg geweest, de laatste uitslag was helaas niet heel goed. Ik moet woensdag weer onder het mes, er wordt dan een okselklier weggehaald om die te checken op eventuele uitzaaiingen. Als die er inderdaad zijn, zal ik toch ook chemotherapie moeten ondergaan. Het valt allemaal erg tegen...... 😥 Nog twee weken onzekerheid....

1. Chris:
    3 mei 2019
    He, bah Monique , zit niet mee, erg verdrietig , heel , heel veel sterkte, gr Chris
  2. Bernadette:
    3 mei 2019
    Jakkes. De schildwachtklier denk ik. Nog heel spannend dus. Je kunt niks anders doen dan afwachten en moed en hoop houden.
    Knuffel Bernadette
  3. Men:
    Jak! Niet leuk... Sterkte, ik denk heeeeel veel aan jou. Dikke knuffel X
  4. Greet:
    3 mei 2019
    Geen goed nieuws ,hoop dat er geen uitzaaiingen zijn .
    Hou je taai , ik denk aan jou .
  5. Wendy:
    3 mei 2019
    Ah nee he, het wordt je niet makkelijk gemaakt. Ik hoop echt dat ze niks vinden woensdag! Ik denk veel aan je, hou je taai! X
  6. Mariet:
    3 mei 2019
    Dat is dus niet wat je verwachtte. Ik had je beter nieuws gegund. En maar weer .... wachten.
    Knuffel
  7. Jolande:
    3 mei 2019
    wat een enorme tegenvaller, weer de onzekerheid en een ingreep! Veel sterkte voor woensdag en denk aan je met het afwachten! Hopelijk vinden ze niks!! Dikke knuffel
  8. Michael Frenkiel:
    3 mei 2019
    Oh shit wat klote! Dat valt erg tegen dus. Moeilijk allemaal. Hou je taai. Veel sterkte en veel liefs! Michaël, ook van Ellen
  9. Judith:
    4 mei 2019
    Wat ontzettend vervelend! Het bericht is niet fijn, maar ook al dat wachten... Ondertussen ben je je verhalen/gevoelens in mooie foto's aan het omzetten. De weg naar de top is zwaar!
    Heel veel liefs!
  10. Irma: