Planning

29 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Vanmiddag had ik mijn eerste afspraak met de radiotherapeut in het Catrien. De planning is: 20 dagen bestraling, 4 weken dus. Helaas kon er vandaag niet meteen afgetekend worden (waarom weet ik niet). Vrijdagochtend moet ik daarvoor terugkomen, dan wordt er een ct-scan gemaakt en een kunstwerk op mijn borst getekend. Hoop ik in ieder geval, want nu had ze het toch over tatoeagepuntjes. De arts in opleiding die ik sprak werkt nog maar net in Eindhoven zei ze. Ze belt me nog op, zodra ze het nagevraagd heeft.

De afspraak vandaag was in het Catharina Kankerinstituut....dat voelde toch wel even anders dan het vriendelijke St. Anna. Erg druk en natuurlijk allemaal mensen met kanker. Confronterend 😔. Ik hoop dat het niet went!

1. Antoinette:
    29 mei 2019
    20 dagen, dat is veel! Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel aan de bak mag!
    Lieve groet, Antoinette
  2. Tom:
    29 mei 2019
    Ja als je op zo'n afdeling komt is dat erg confronterend. Dat herinner ik me nog goed van mijn eigen ziekzijn. Zo van "wat doe ik hier?". En dan ook het rare besef dat het de realiteit van je leven op dit moment is....
  3. Michael Frenkiel:
    29 mei 2019
    Lijkt me inderdaad heel confronterend zo'n plek in t ziekenhuis. Hoop dat t allemaal mee gaat vallen voor je. Sterkte en veel liefs! Ook van Ellen.
  4. Annemieke Kuijpers:
    29 mei 2019
    Dat had ik ook toen ik voor de eerste keer belde en een stem zei u belt met het Catharina kankerinstituut, toen moest ik ook even slikken. Je ziet er nu tegenop maar als je start dan kun je af gaan tellen 💪🏻
  5. Mariet:
    29 mei 2019
    Vanaf vrijdag kun je dan wel gaan aftellen. Zet ‘m op en kijk uit naar de echte camino.
  6. Marjan Heijden:
    29 mei 2019
    Nou Ze moeten maar gauw een ideeënbus plaatsen bij het kankerinstituut voor een andere naam is niet opbeurend voor wie hier naar toe MOET ( al heb je geen keus ). Maar Monique ik hoop dat jij het gauw positief kunt gaan ervaren en heel veel "toi toi" gewenst xxx
  7. Greet:
    29 mei 2019
    Die 20 dagen zijn zo weer voorbij ........ achteraf !
    Heel veel sterkte Monique , ik denk aan jou .
  8. Bernadette:
    3 juni 2019