Stralen

20 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Vanmorgen belde mijn mammacareverpleegkundige om de volgende afspraak door te geven. Op 29 mei heb ik de intake bij de radiotherapeut in het Catharina ziekenhuis. Als mijn borst er klaar voor is (voldoende geslonken na de operatie), wordt met stift afgetekend waar de stralen hun werk moeten gaan doen. Gelukkig geen tatoeagepuntjes! Waarschijnlijk een week later start ik dan met stralen 💥.

Op dit punt van rust wil ik graag iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, kaartjes, bloemen, lekkernijen, taxiritten en morele steun bij de vele gesprekken in het ziekenhuis. Ik voel me enorm gesteund in deze nare periode en ben dankbaar voor alle lieve mensen om me heen ❤.

1. Marjan Heijden:
    20 mei 2019
    Fijn om dit positieve bericht met een "vleugje humor" te lezen Monique. Ik blijf voor je duimen dat ook het bestralen " zijn werk " doet xxx
  2. Ingeborg:
    22 mei 2019
    👍😙🍀
  3. Judith:
    24 mei 2019
    Laat zondag eerst de zon lekker stralen. Mag jij het daarna overnemen. Graag tot aan de Randmeren want daar ga ik kamperen met Hemelvaart ;-). Het belooft een koud weekend te worden...
    Liefs en tot zondag!